Redakcja:
Eseje:
- EKRANy 3-4 (31-32)/2016: Droga Smoka. Chiński przemysł filmowy
- Filmy noworoczne – wszystko dobre, co się dobrze kończy [w]: Made in Hong Kong: Kino czasu przemian pod redakcją Jagody Murczyńskiej, Wydawnictwo w Podwórku, Warszawa 2019.
- KINO (Listopad 2018): Siedzący słoń i inne historie
- Singapur – miniatura świata, Pema Tseden – nieunikniony prekursor, Rurofan czyli relacje japońsko-tajwańskie od kuchni
- Chińskie blockbustery 2019 i sukces science fiction
- Relacja z 22. MFF w Szanghaju cz. I
- Relacja z 22. MFF w Szanghaju cz. II
- Azjatyccy aktorzy w Hollywoodzkich produkcjach 2020 roku
- Relacja z 69. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie
- Relacja z 48. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Rotterdamie
- Oscary 2019: azjatyckie zgłoszenia do kategorii Najlepszy Film Zagraniczny
- “Bajecznie Bogaci Azjaci” – Przełom w Hollywood?
- Szufladka “kino azjatyckie”: Tajlandia
- Szufladka “kino azjatyckie”: Indie-realizm
- Szufladka “kino azjatyckie”: Berlinale 2014: China Goes West?
- Szufladka „kino azjatyckie”: Tsai Ming-Liang. Nuda jako medytacja
- ISTANBUL FILM FESTIVAL czyli kino na granicy
- Video Killed a Radio Star: 30 lat później – Noc Wideoklipów na 54. Krakowskim Festiwalu Filmowym
- Hiro Murai – dzieciństwo odnaleznione w wideoklipie
- Shanghai on/off screen. No. 89 Shimen Road Shu Haolun
- Ruan Lingyu czyli powtórne życie bogini
- 3. Berlin Music Video Awards
Recenzje
- Samui Song (2018, reż. Pen-ek Ratanaruang, Tajlandia)